MelekAnnesi52 kesinlikle agırlasmadab yapın bende 29 +2yim inanın yıkadım ütüledim insan ister istenez yoruluyor. herşeye hazırlıklı olmak için ben önceden hallettim birde kesinlikle yumusatıcı kullanmayın bebek o yumusatıcının kokusundan annenin kokusunu pek alamıyor size önerim naturalivenin detarjanını alın en doğalı o bebişlerin cildi narin oldugu için kokusuz ve saf olanları en iyi yada durunun sabun tozunu alın ben naturalive kullandım cok memnunun cünkü bebek yumusatıcaları gercekren cok yoğun kokuyor.