Sedef-345 NimetDilmen hergün yürüyüşe devam 31+3 olduk . Ve bu aralar hayatımda yaşamadığım mide yanmaları başladı. Ve moralim bozuluyor yemek yemeğe korkuyorum. Ve midemi boş hissediyorum açlık hissi başladı gece uyanıp açlıktan fındık yemeğe başladım 🤣🤣🤣 sürekli uyanıyorum gece sadece açlıktan değil 😂 göbekten uyanıyorum . Daha iki ay var neler görücez bilmiyorum 👻
AyEr NimetDilmen 31+5 olduk cok sukur ıkı gundur hastanedeyız bugun sabah hastaneden cıktık sancılarımız tavandı erken gelmeye çalıstı dualarınızı eksık etmeyın😔
Gamzeciks NimetDilmen 30+5 geceleri sağa sola dönerken çok zorlanıyorum. Yemekten sonra karnım patlayacak gibi oluyor. Artık hareketleri yavaş ama etkili 😂😂 beni bi yerimden oynatıyor.
NimetDilmen Suratemel Bendede aynı saçlanmadan mı neden blmiorm ama aynı şikayet bendede var. Hareketleri nasıl?
Zmrtbdk NimetDilmen Rahim iyice büyüdüğü için 30. haftadan Sonra yanma şikayetlerin artabilir öyle saçlanma filan derler inanma dedim doktorum.Şimdi biraz daha yediklerimize dikkat etmek lazım.Baharatlı,ekşi,yağlı yememek gerekiyormuş.Bir de yemeklerden en az 2 saat kadar Sonra yatmak ve göğüsten itibaren biraz yükselterek yatmak gerekiyormuş.Tamamen geçirmez tabi de biraz hafifletir bunlar.
NimetDilmen Zmrtbdk Ben saclanma die duymustum doktorada hoc sormadm qerci. Senin soylediqin baya mantıklı bu aklma qelmemisti. Iyi olsunlarda yansn midemiz bisey olmaz 😊
[silindi] Ben 32 haftalığım ve yanma boğazıma kadar çıkıyor. Soğuk süt bi süre kesiyor kısa bi süre salatalık gaviscon şade maden suyu fayda etmedi bana...
NimetDilmen [silindi] Süt soda ve salatalıqı denedim anlık qecirio. Tek çarem rennie duo anında ve uzun sureli qecirio yanmayı. O olmasa halim harap
busubusu [silindi] canım aynı durumdayım en son acı su ağzıma dolmaya başladı ve ağız burun kusuyodm 40 mg nexium verdi doktor çok rahatladm
NimetDilmen Sedef-345 7 ayı atlattk 2 ayı da atlatcaz ALLAH ın izniyle😊 Mide yanması qenel sorun 😊 Bende cok acıkıorum 😁 Gecede lavaboya çok kalkıorm bu 2 qundur 😒 Az daha sabretsek bitcek İnşaAllah 😊
remziyesahin Merhaba bizde 31haftalık olduk benişin kilosu geçen hafta 1732ydi sizde durumlar nasıl ve mide yanması malesef bendede var çok sıkıntılı bi durum boğazım olduğu gibi yanıyo🥺
NimetDilmen remziyesahin Benim bebis 3 hafta önde qidio tombiş 😁😍 30 haftayken 1900 qramdı 🙈 Smdi 31 haftalıqm ne kadar oldu bilmiorm 😊
Suratemel busubusu eger geçmezse doktora sorup bide bunu denicem çünkü beni çok zorluyo mide agrısıda oluyo sabahları kusmada
NimetDilmen Sedef-345 Benim qörmcemin bebisinin yataqı vardı daha yeni 1 ay kullanılmadı onu kullancam 😁 Sanrm park yatak sallananlardan 😊