Hllswm Boncuk23 dogumu asistanlar yaptırıypr canım basında da o gün kim dogum salonu nbtci doktoruysa o durur kendi doktorun diye bişey yok kim denk gelirse o
hanifeGedikci KYLZ benim 15 günüm kaldı. gördüklerimi yazarım size 😍 etlik ve zekai tahirden çok iyi bence 😉
KYLZ hanifeGedikci ay hadi inşallah Allah’ım tek avazda kurtarsın kolaylık versin 😘 güzel hayırlı haberlerinizi bekliyorum 💐
Sevincli Bende prof.tuncay küçüközkana gittim asistanı vardı .11+6 yım ikili istedi asitanı.yeni doğan ünitesi var mı Doğuma kim denk gelirse o mu giriyor bunları merak ediyorum sonuç çıkınca soracağım.hala karar veremedim 5-6 bin özele mi versem yoksa burada mı yapsam.ankara çok uçuk insanın canı sıkılıyor