hanifeGedikci bende oraya gidiyorum ve mümkğnse ücretli de olmuş olsa tek kişilik odada kalıp yanımda refakatçi kalsın istiyorum ücretsiz demişsiniz ama hani o gün ki şansa mı kalmış oluyor acaba ücretsiz olsa herkes tek kişilik odalarda kalırdı heralde yani