Tubademir85 Meldadlk bende 37+6 oldum ama bende de tık yok😁sabırsızlanıyorum artık oğlumu özlemle bekliyorum 🙏💙
Hayalim9786 Meldadlk 38+5 olduk ama hala hiç bir belirti yok sertleşmeden başka gelesi yok sanırsam 🥺
Annesininnefesi 35+4um benimde 31 mayis sezeryan karin agrisi ve alttarafta baski var fazlasiyla hep oturmak istiyorum oyuzden
Eceiz Annesininnefesi seninle günümüz aynı cnm bende 35+4,ay sonu alırız dedi dojtor sezaryanla erken mi die düşündüm ama şuan seninki kaç kilo?
Bircan34 An itibariyle 19 gün kaldı. Karın ağrısı arada aşağıya baskı ayaklarda ağrı ve şişlik var. Son gün 1 Haziran.. heyecan ve stresle bekliyoruz 🤷🏼♀️🥺🥰
Feeling07 37+4üm bebeğim yüz geliş normal doğuma uygun değilmiş perşembe günü randevum var dönmediyse hala sezaryen tarihi alıcam. Geceleri kasılmam oluyor göğüs altım çok acıyor sizde de oluyomu? Bide magnezyumu bıraktınızmı kullanıyomusunuz hala?
Benimisteo Skrnshn834 Malesef deme bacim. O sancilari cekebilmek icin neler neler yapan var. Hic sancinin gelmemesi ne kadar zor biliyomusun
Melikeyldrmm Meldadlk karnım kasılıyor bi de karnım aşağı düştü gözle belli boşluklar oluştu sendee var mı ? Ben cok yürüyorum acaba zararlı mı 😢
Meldadlk Melikeyldrmm bende çok yürüyorım cnm hareketsiz kalınca sanki ağrılar daha fazlalaşıyo zaten hareketli olmak daha iyi gibi
Melikeyldrmm Ozge2304 bana da yürü dedi ben de yürüdüm ama her yürüdüğümde karnım aşağı düşüyor gözle görülüyor şekilde boşluklar kalıyor korkuyorum ben de doğacak diye
GizemKaan Meldadlk bizde 36+2 💙 biraz önce kontrolden geldim nts de hiç sancı fln çıkmadı 😅 28 Mayıs’a gün aldım sezaryen, o zaman a kadar gelirse normal yapacağım ama gelmezse sezaryen mecbur