ailecekizledik Meldadlk günü gününe aynıyız☺️ Benim oğlan 29dan beri rahat durmuyor erken doğum riskim vardı belirtilerim hep var yani adet sancısı gibi ağrılar ve bel ağrısı beni artık bitirdi🤷♀️
Gulcan80 Meldadlk ayni ben 37+3 30 mayıs son gun bakalim gecen hastane yatisimi verdi suyum azalmis die ama sancim yoktu 2 gun kaldim baktim bebegin gelecegi yok eve gidip evde belkliyim dedim
BurcuuA Meldadlk 36+5 iz aşağıya düştü göbeğim artık aşağıda hissediyorum 36. Haftaya girdimden beri leğen kemiğime vuruyor artık bebeğim galiba erkenden gelicek öyle hissediyorum yürürken aşağıya baskı yapıyor
Benimisteo Skrnshn834 Malesef deme bacim. O sancilari cekebilmek icin neler neler yapan var. Hic sancinin gelmemesi ne kadar zor biliyomusun
Selin4335 Karnım sertleşiyor 37-2yim ben de 2gündür bacaklarım ağrıyor elim şişmeye başladı hafif tansiyonum çıkıyor takipteyim sürekli dün korktum baya gece çok dengesizdi tekrarlarsa doktora gideceğin
Nilaysaruhan 37.0 geceden beri sancım var 8-10 dakika sürüyor . Normal de 25 Mayıs sezeryan günüm .bakalım ne zaman gelecek .
Zehrammm 36 haftaligiz bizde karnım sertleşiyor ağrım oluyor hafif hafif el ayak şiş artı uyuşuk bizim kız erkenci olcak galiba :)
Meldadlk SuAte o bendede var arada aşşa baskı☺️ biyere toplanma ve yemekten sonra fena vurmalarda var hatta ama okadarcık
Elifasaf Bizde 37 deyiz agri az az oluyor elim ayağım sis uyuşukluk halsizlik de çabası biranonce doğursam kızımda içimde kıpır kıpır
Meldadlk Aşşa baskı ellerde şişlik yemekten sonra çok hareket ve tekmeler bendede mevcut😹ama doğum belirtisi galiba başka oluyo onu daha yaşamadım 😁