Meldadlk canım sezeryanda epidural oluyor mu bilmiyorum ama ben spinal anestezi oldum. 9 saat suni aldım normal doğum denedim açılma olmayınca sezaryena girdim, o yüzden açlık olarak bir şey diyemem ben 10 saattir açtım ama girerken. Ameliyathaneye girdikten 5 dk sonra anestezi etki etti, 10. dakikada kızım geldi göğsüme. Toplam 45 dk içinde odaya gittim, 1 saat sonra sıvı almaya başladım, 2. Saatte de yürüdüm. Sonda ameliyathaneye girerken takıldı doğumhanedeyken, ameliyattan iki saat sonra da yürümek için kalkarken çıkarıldı. He birde doktorum baş ağrısı olmaması için bol boş kafein al dedi. Migreni olan biri olarak hiç baş ağrısı yaşamadım. Hayırlı doğumlar olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın☺️