[silindi] olur mu hiç öyle set bende ilk çok korkmuştum 2 kere genel anestezi aldım o kadar tatlı ki o ameliyattan uyanmak risk olmasa her sabah öyle uyanmak isterim yeniden doğmuş gibi artık hiçççç korkmuyorum genel anestezi den ilk olacagımda bende korkmuştum belirsizlikten ama hiççç korkma ameliyathane de uyanırken bu uyku çok güzel biraz daha uyusam olmaz mı dediğimi hatırlıyorum ilk onlar da tabii ki olmaz artık uyanma zamanın demişlerdi yalvardım biraz daha uyanmayayım diye ameliyathanenin içinde düşünsenize