Ilknur25
Ilknur25 4+4 teyiz kasık ağrısı çok hafif bel ağrısı adetimde çok olurdu ama hamile olduğumdan beri hiç olmadı allaha şğkür bir haftadır tiksinme yoğun bir miğde bulantısı gözyaşlı günler geçirdim sadece bugün gözüm açıldı daimimidir bilinmez hafifleyip alevleniyo çok feci birşey ama yeterki bebeğim sağlıklı olsun
Bu arada sanırım herkes aynı dönem kızlar bebişlerinizi gördünüzmü ultrasonda