Anneolcam Ilknur25 bi kaç güne başlar baş dönmesi bulantı kusmazsın ama kussam rahatlarım hissi halsizlik bıkkınlık 🥰 ama güzel şeyler bunlar içinde bi melek var çok şükür Benim 6+6 Zor yemek yapabiliyorum eşim dışardan getiriyor bazen yurt dışında olunca yemek seçeneği çok kısıtlı onun için yurt dışında deilsiniz ve şanslısınız 😔
saree Ilknur25 Ben 12. haftamdayım hiçbir belirtim yok 🤷♀️ Bebeğim gayet saglıklı gelişimi birkaç gün önde 🙏❤️
Kadriye-melek1 Ilknur25 adetim 3 gün gecikti ve bulantım o gün başladı test yaptım çıktı bulantım çok erken başladı benim
Aybekelaslan Bende 4haftalıgım koku hassasiyetim var bazen bazı secdenden miğdem bulanıyor bel agrısı oluyor hafif ve ishal 😏 sizde nasıl belirtiler var
Selenatasoy Bende 4+4 deyim kızlar ama bugün midem de bi haraketlilik oldu bulantı yani ve 3 gündür süren ishal olsun ama bebişlerimiz sağ Salim gelsin yeter ki 🙏
Leylayasin Bende aynı 4 hafta+2 günlük gebeyim 3. Gebeliğim 2 düşüğüm oldu diğerlerinde çok erken saçma sapan belirtilerim olmuştu ama bunda sadece belağrısı ve ksık ağrım var inşallah bu sefer kucağıma alırım 🙏🏻
Sema1621 Leylayasin benimde bi düşüğüm oldu yeni hamileyim canim.. bugün cok kötü kasık ve bel ağrım var acaba normal midir? Rabbim her isteyen anneye evlat duygusunu tattirsin inşallah
Samsunn55 Leylayasin 2 düşüğün olmuş canım Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Peki kan sulandırıcı aspirin veya iğne falan kullanıyormusun
Ilknur25 Ben de bir gebeliğim oldu ve 9 haftalıkken kalbi durdu aldırdım . 9 ay sonra tekrar hamlie kaldım tedavi ile. İlk gebeliğimde birşey hissetmemiştim inşşllah diyorum bu sağlık lınolurda belirtilerim olur 🙏🙏
Kumru82 Bende6+5 kasık ağrısı adet olqcakmıs gibi oluyor bir düşüğüm var coraspin ve kan sulandırıcı iğne oluyorum hergün göğüs hassasiyetim var bulantı değilde mesela et kokusu birden ağır gelip tiksiniyorum
Anneolcam Kumru82 bende öyleyim et kokusu alıyorum tiksiniyorum. Bende akıntı var bu normal mi beyaz akıntı bilen varsa bilgi verirseniz sevinirim
Samsunn55 Kumru82 kaçıncı haftandan itibaren kullanmaya başladın aspirin ve iğneyi canım? Benmde pıhtılaşmam var şuan sadece aspirin işiyorum 4 haftalık hamileyim bende
Asiacr Anneolcam kizlar lutfen belirti aramayin benim gibi kendinizi yer durursunuz. Sifir belirtim oldu benim. Uzmeyin kendinizi keyfini cikarin. Rabbim yardimciniz olsun. Canim beyaz akinti normal. Hamilelik bkyunca surekli olacak.
Anneolcam Asiacr saol canım teşekkür ederim Çok şükür içimizde bi melek var kalkıp Evi hepsini toparlayıp silesim var kalkmamla oturmam bir oldu 🤣
Kumru82 Samsunn55 coraspin kasett testte görüncr basladım keseyi görüncede iğneye basladık 4+2 de canım suan 6+5 salı günüde kalp atısı için gidicem bakalim
Samsunn55 Kumru82 inşallah duyarsın sağlıkla kucağına alırsın canım. İğne kaç ml lik peki enox mu kullanıyorsun
Kumru82 Samsunn55 oksopar canım 0.4 4000 lik amin inşallah canım cümlemiz sağlıkla alalım kucaklarımıza