Neseozkan 30.haftaya girdik cok sukur. Ikizlerime hamileyim daha dun oglen hastaneden ciktim 4 gun erken dogum riski yuzunden yattim canim. Pes pese kasilmalar ve rahim agzinda kisalma var. Mesela suan yaziyorken de kasildi karnim. Insallah ilaclar ise yarar erken gelmez meleklerim. Sezaryana raziyim erken dogurmaktansa.