Neseozkan Kızlar erken doğum riski olup progestan magnezyum nidicard kullananlar 32+2 deyim hep yatıyorum hiç bir iş yapmıyorum. Kimisi diyoki ilaçlardan dolayı doğurmam baya gecikti 41 de falan doğuran var ya da doğuramayıp sezeryana alınan böyle bişey yaşayan ya da karşılaşan var mı ? Bi de benim gibi olanlar siz napıyosunuz
Eminer Neseozkan cnm bnmde 28 den beri riskim var ama hic yatmadim her işimıde yaptim 35 olduk bekliyorum sabırsızlıkla gelmedini artik
Benibirakma Neseozkan 27+5 haftalık hamileym benmde erken doğum riskim var bebeğin başı aşagı inmiş suyunda azalma var dedi dr bende progestan gyno magnezyum omega ve fitil kullanılan 🤭🤭
prensleriminannesii Neseozkan 36 da ilaclari birakir zaten doktorun gelmesini bekler benim öyle olmuştu. Gene sezeryan oldum ama bebegin kalp atislari iyi değildi o yüzden bekleyemedik suni sancida deneyemedik dayanamaz diye
Sevim55 Eminer Rahim ağzı boyundan dolayımı riskiniz var bende 20 gündür yatıyorum ama canıma tak dedi sırtlarm uyustu artık
Neseozkan Sevim55 kasılmalardan dolayı progestana başladım 30 haftalıkken 31 de tekrar kasılmalarla hastaneye gittiğimde 24 mm incelme olmuş açıklık yoktu nst de ağrılar 60 lara vurdu 1 gece yattım ciğer geliştirici vuruldu. Şimdi yatıyorum 32+2 yim
anapanda12 17. Haftadan bu yana yatıyorum, iki progestan iki tane gyno ferro dört nidicard kullanıyorum yatakla bütünleştim artık ara ara kalkıp geziyorum. (28+6) şükür bugünler hayal gibiydi. Rahim ağzı serklajlı ve 25mm de durdu şükür. İnşaAllah böyle de kalır. Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah 🤲🏻🤗🌷
Sem10 Neseozkan 32+3 te nst de sancılarım cıktı erken doğum olur dediler hatta ciğer geliştirici iğne bile yapmak istediler ama şuan 39 dayız bekliyoruzz gelmiyor 🤷♀️ Allah nasıl dilerse öyle oluyor🤲
Neseozkan Sem10 benim de ciğer geliştirici vuruldu bakalım ne zaman gelicek bi 36 olsa kalksam yürüsem
Omrnhatunu Neseozkan bende 26haftalığım adalat progestan magnezyum kullanıyorm canm rahim ağzı kısalığı yumuşama 1cm açıklık var