oglumvebenn merhaba kağan yuşa olcak dedim bitti 😊 kimsenin ne düşündüğünü umursamıyorum bn taşıyorum karnımda ben doğuruyorum bni ilgilendirir 😊 gerçi şuan için bişi diyen olmadı
Belki bide kocamıda ilgilendirir 🤣 ama ilkini o koyduğu için onuda ilgilendirmio 🙈
Bizdede paşayı çok yadırgamışlardı takmadık yani 👍
Sizi ne die eleştiriolarki?