Aysingeldiislerdegisti Merveustun aklınla bin yaşa en azından bir miran daha olmayacak şükğr 😊 Yiğit Gökhan Tarık Kerem Emre Can Ediz Efe hataa Ediz Efe ikşsi güzel oluyo 😊😊
Mervenur48 20 gunumuz kaldi sayilir bizdede isim yok daha :) asrın barlas,yekta,asrın çinar,kayra vs.duşunuyoruz bakalim artik..
oglumvebenn Esrabayrakdar merhaba, Ben de oğluma Yuşa koymayı düşünüyorum , ama kime dediysem hep bi eleştiri, kimseye beğendiremedim, siz nasıl karar verdiniz☺️
yummyaras Merveustun hep aynı isimleri yazmışlar çok sıkıcı, hep bir dizi ismi var her yerde😆 can, alp, barış, yiğit güzeller bence