Ben normalde sırtüstü yatmayı seven bir insanım hamileliğimin ilk aylarında kolayca yatıyordum ancak 3. trimestere girdiğimden beri sırtüstü yattığımda nefes darlığı çekiyorum, nefesim kesiliyor gibi oluyor ve öyle yatmamaya özen gösteriyorum. Dikkatli olmakta fayda var