Beyzasenel 27+2 günlük hamileyim genellikle sola yatmaya çalışıyorum ama sırt üstü yatınca sanki daha rahat ediyorum 🙈 sırt üstü çok mu zararlı ki🙄
Burcuk Beyzasenel zararlı .. ben de şırt üstü rahat etmeye başladım o yüzden arkama yastık ve yorgan koyuyorum dönmeyim diye..
Esrelf Beyzasenel sırt üstü yattığımızda ana damarlara baskı olabilirmiş ,bayılabilirmişiz ,bebeğe giden oksijen azalabilirmiş. Sol yana yattığımızda bu damarlar üzerindeki baskı en az seviyede oluyor. Uzun süreliğine sırt üstü yatmazsanız birşey olmaz bence
TugbaKE Beyzasenel bnde 28+3üm sırt üstü yatanlardanım ama 45derecelik açı ile yatıyorum çift yastıkla mide yanma problemide suana kadar yaşamadımn belki çift yastık etkisidir
merves5 Al bendede o kadar yatamıyorum sağıma soluma . Sırt üstü rahat ediyorum aman 50 sene 100 sene önce varmıymış böyle şeyler sola dönmeye çalışıyorum gene ama daralırsam düzeliyorum mecbur sabah sola dönük uyandığımda oluyor bazen yatağın ortasında bile uyanıyorum 😂 Beyzasenel
Nlnylmz Bende 27+3 günlük hamileyim ve genelde sırt üstü yatıyorum ve aksine yan yatışlarımdan daha çok hareketli oluyo kızım böyle zamanlarda . Bebekler hareketliyse sıkıntı yok diye düşünüyorum 😊
hlyagl Nlnylmz merhabalar yorumunuza atladım ama 27. Haftada yan yatınca bebeginizin hareketlerini dışardan görebiliyor musunuz
Beyzasenel Esrelf Burcuk uyandığımda genellikle sırt üstü oluyorum 🙄bende arkama öyle şeyler koyuyim o zaman uzun süreli mi kısa süreli mi yatıyorum uykumda onu bilemiyorum bu yüzden tedirgin oluyorum 🙄
Beyzasenel merves5 ben bildiğin sağa sola dönük uyumak için kendimi zorluyorum zaten uyku sıkıntısı çekiyorum bi de böyle sola sağa yatma zorunluluğun olunca daha da zor oluyo uyumak 😕
Oge Beyzasenel kesinlikle zararlı değil buda hurafe hamilelik hurafelerle dolu galiba sırt üstü rahat ediosanız sırt üstü yatın sağ sa sağ sola sola yatın sırt üstü damara baskı yapıo evet yapabilir ama ozmn tansynunuzda değişme olur titrersiniz vs hissedersiniz zaten öyle iç organlarnzda damarlarnzda değişiklik olck siz hissetmicksiniz gibi bişi yok
Beyzasenel Oge doktorlar falan da diyo diye aslında benim doktorum bana soluna yatmaya be sırt üstü yazmamaya özen göster dedi de o yüzden 🤔
TugbaKE Beyzasenel baya alıştım bnm belim baya ince ilk zmnlarda yan yatarken kaburgalarım kendime batıyodu sonra hamile destek yastığıda aldım ama sırt üstünün yerini tutmuyo.iki yastıkla rahatım karnımıda gergide bırakmamış oluyorum
Oge Beyzasenel dr a pes diyorum bilimden bu kadar uzak mezun olup tusdan snra takip etmiyorlar dünya hamilelikte nerede biz neredeyiz en azında etopyadan ilerideyiz yatın zaten rahatsz olursanız sola dönersinz bn hep sırt üstü yatıom bazen baskı hissediorm sola dönüyorm çok şkr bişi yok
Esraabrklu Beyzasenel valla ben 38 haftalığım ama bazen yan taraflarım ağrıyınca sırt üstü de yattığım oluyor.bi sorun olmaz diye düşünüyorum.
meltemleung Canim nasil rahat edebulirsen oyle yat ilerleyen donemlerde yatamicaksin zaten sirt ustu .bnm doktorum yatamicak duruma gelio vucut ozaman yatman tehlikeli oluo demisti ilk 3 ayda yuz ustu yatmistim ondada bi problem yok yani vucudumia alakali zaten yatamick duruma gelioz ozaman yatmamiz gerekiyor
humaninannesi61 39+1 deyim ben de. Şu ara kendimi hep arka üstü yatarak buluyorum. Ne sağ ne sol rahat geliyor. Allahım son 6. Doğurmak istiyorum artık🤦🏼♀️
TugbaKE Haftada programda anne kısmında yazıyo😉 ● Sırtüstü uyumayı tercih ediyorsanız, sol tarafınızı bir yastık ile hafifçe kaldırın. ● Bunu yapmanız, vücudunuzun alt kısmından kalbinize kan akışını sağlayan Vena Kava adlı venanın basıncını hafifletecek
KubraatMacit Beyzasenel bildiğim kadarıyla katın büyüdükçe belden bacaklara giden iki ana damara baskı yapıyor ve uyuşma kramp oksijen gitmediği için bayılma oluyor bebekte nefeste zorlanıyor bende yan yatıyorum bir uyanıyorum sırt üstüyüm 🤦🏻♀️
Aysnctl Ben doktorum ile bizzat konsutum bu konuyu. Sırt üstü yatış dikkat edilmesi gereken bir yatış pozisyonudur. Doktorumun dediğine göre bazi anneler sırt üstü yattıklarinda nefes darlığı çekip fenalasabilirlermiş. Böle bir durumda bebeğe gifen oksijen ve kan akışı yavaşlarmış. Bana sordu sırt üstü yattığında fenalasma gibi bir hisse kapılıyormusun diye hayır dedim. Tamam yatabilirsin o halde dedi.