ase Gittim kan idrar verdim. Ama merkeze göndericez, 1 haftaya anca çıkar dedi. İdrar kana bakılır burda ama hormon testi geç çıkar, dedi. Burda kadın doğumcu bile yok hastanede. İlçeye kadın doğumcu haftada bir geliyor. Gerildikçe gerildim. Merkeze de geçemiyorum şimdi eşimin işinden dolayı. Bütün işlerim böyle, elhamdülillah.. Anlayacağınız muallakta hala