Mevsim36 pazartesinin bekleme derim acile git benim gebeliği de de silik çıktı idrar ama ben hamileyim kesin dedim ki kan da beni onayladı ben 4.aya kadar adet oldum olacam diye gezdim kasık ağrısı bel ağrısı mafoldum bi de lekelenmem oldu senin gibi Dr progestan ve yatış verdi evde 1 hafta istirahat ettim. Demem o ki canım kan testi yaptır varsa gebelik bu düşük tehlikesi dir ya da tutunma kanaması dır Dr sana progestan ve türevleri verebilir hemen gitmelisin bekleme pazartesini