Melbas cnm aynisi benim basima geldi. 6+5 te dr a gittiğimde tek kese tek bebek kalp atisi dinletmisti bize. Sonra bi lekelenmem oldu kontrole gittim dr a yaklaşık 1 hafta sonra 7+5 te. Ultrasondq bakarken ikiz di sizin dimi dedi ben şok yaşadım. Ilk o zaman ogrendim yani daha sonra. Neyse öğrendik ama bir problem var birinin kesesi daha küçük. Anormal bir durum olabilir dedi. Yani kaybedebiliriz yada dogsa bile bir anormallik olabilir çünkü bu haftalarda ayni olmasi gerekiyormus bebeklerin. Aradan haftalar aylar gecti biri hep daha buyuk digeri daha kucuk aralarinda hep 1 hafta farkla ilerlediler. Dr banada hamileyken hamile kalmis olabilecegimi yada diger bebekte bir anomali olabileceğini anlattı. Hep üzüldüm bu süreçte. Suan 33 haftaya girdik boylari kilolari esitlendi Cok şükür ki.🤲 onlar cift yumurta ikizi 💕 dr lar simdide aradaki farkin onemli olmayacağını soyluyorlar yani 1 haftalik bir farkin . Yani bence ayni sorunları yaşıyorsunuz benle sizin bebislerde cift yumurta ikizi