Melbas Haberlerde görmüştüm. Ender rastlanan bi durummuş. Hamileyken hamile kalmış. Hatta eşimle dalgasını yapmıştık. Düşünsene hamilesin üstüne tekrar hamile kaldığını. ☺️ Güzel birşey, gelişim geriliği de çok sıkıntı değil. Eğer hamileyken üstüne kalmasanız bile. ☺️