Csrr aynı batma ve sancı bende de oldu bir hafta önce korkup doktora gittim çok az idrar yolu enfeksiyonu var dedi(uzun yola çıkmıştım yolda çok fazla tuvalette gittiğim için oldu muhtemelen) tek kullanımlık bi toz ilaç verdi, başka hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi, 15+2 yiz hala arada oluyor ağrım, rahim büyümesi ile alakalı bebek büyüyor kendine yer yapıyor 🥰 hiç bir şey yoktur telaşlanma, için rahat etmezse git doktora Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️