Csrr Aynen canım, 3 senedir ne çektiğimi bir ben bir de allah bilir. geçirdiğim 3 operasyondan sonra ve 2. Tüp bebek denememde olduğu için çok tedirginim. İlk haftalarda düşük korkusu şimdi de bu rahim ağzı endişesi biraz yoruyor beni. Hayırlısıyla sağlıkla tamamına erdirebiliriz ve kucağımıza alırız inş. 28 haftayı bir geçebilseydim, şu an ilk hedefim bu.