NimetDilmen Bebeqinizin Hareket Sıklığı Nedir? 30+5 im 2 qündür hareketleri az sadece qece saatlerinde hareketli oda çok deqil. Sizde durumlar ne?
Ebrs NimetDilmen canim 29-30dan sonra bebekler günün yuzde 90ini uyuyarak geciriyorlar diye bi yazi okumustum. 31 haftaligim benim bebegimde gündüz biraz daha az hareket ediyor 10dan sonra daha hareketli oluyo. Yada sabah ilk uyandigim saatlerde hareketli oluyo..
GiZem3434 NimetDilmen benimde aynı Canım gündüz az hareketli ama saat akşam 10 oldumu çok hareketli bi iki saat sonra duruyor uyuyor sabahta az hareketli
Sndsdk NimetDilmen benim de öyle canım 30+4 olduk biz de 3 4 gündür hareketler azaldı yatınca hareketlerini hissediyorum ya da sabahları doktor normal alanı darlastikca hareketleri yavaşlar dedi ilk başta bende tedirgin olmuştum
Handeli NimetDilmen ben de 30+6 oldum geceleri resmen top koşturuyor içerde gündüz tatlı yersem yine aynı maşallah karnımı o kadar çok tepikliyor ki resmen yer açıyor kendine🤣🤣🤣
NimetDilmen Ebrs Normal yani öyle mi? Benimde aynı ya sabah erken saatte yada qece 10 11 den sonra hareket ediyo. Bazıları hic durmuyo sabahtan akşama kadar hareket ediyo dio da ondan sordum canm
Ebrs NimetDilmen ben kontrolde doktoruma da sormustum bunu normal demisti canim, hiç telaslanma bide sen her ihtimale karşın 10 defa hareket ediyor mu onu bi say doktorum bunu onermisti bana. 10dan az hareket ediyorsa bi sıkıntı vardır dedi. Bir iki gun say baktin 10ve üzeri daha da için rahat eder 🤗
NimetDilmen Sndsdk O benimde aklma qeldi canm yerimi daraldı acaba diye ama daha erken haftalarda deqilmiyiz daralmasi icin?
GiZem3434 NimetDilmen normal norma çünkü dün gece 3 te doktordaydım yer darlaşınca oluyor dedi ama en 10 kez hareketini hisset dedi çok şükür 10dan fazla hissediyorum☺️
Sndsdk NimetDilmen kilo alımına göre değişir dedi canım sabah ve akşamları hareketleri net bi şekilde hissediyorsan problem yoktur hareketlerini bazen sende hissetmezsin ama o hareket ediyodur korkutma kendini uzan ayaklarının altına yastık koy dedi
zynp1512 Kızlar 31 haftadayız bebeğimin hareketleri gayet normal hatta acıtıyor birde bu sabahtan beri alt kemiklerimde devamlı bi ağrı var normalmi bilemedim yaşayan varmı
NimetDilmen zynp1512 Artk alt tarafa baskı yaptıqı icin normal die okumustum ama sen yinede doktoruna sor ne olur ne olmaz
NimetDilmen Ebrs Dün aksam saydm canm MaaşAllah 10 yada üzeri hareket etti. Bqun qündz en fazla 3 5 kere vurmustur oda cok hafif. Aksami bekliorm bakalm hareket etcekmi bıdık 😊
Nazoztrk kızlar bende 32 haftalık hamileyim iki gündür bebegimin hareketleri çok yavasladı. kafaya takmayabaşladım bende. nette arastırma yaptım 32 haftadan hareketleri çok net belli olur falan yazıyor. 32.haftada olup yada daha sonrasında böyle bişey yaşayanlar varmı acaba. bir iki gün hareketlerini çok az hisseden. ??
NimetDilmen Nazoztrk Bende 30+5 im bndede 2 qundur az hareket edio ondan actm bu payı canm normal diolar İnşaAllah öyledir
NimetDilmen Sndsdk Cok saqol canm icim rahatladı. Hayırlısıyla bi doqsalarda şu evhamlı hallerimizden kurtulsak 😊
Ebrs NimetDilmen insallah bol hareketli bi akşam olur onun için 😂 Allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sndsdk NimetDilmen aynen canım valla bende öyle diyorum doğuran arkadaslarima bakıp keske bende doğurmuş olsam diyorum😁
zynp1512 NimetDilmen doktorum telini vermiyo maalesef randevuma da var sanki kemiklerim ayrılıyor gibi Dinleniyorum ama zongluyor gibi bişi ay anlatamadım da 😐