Arkadaşlar merhaba, gebelik şekeri yaşayan arkadaşlar varmı? Ne yiyip ne içiyorsunuz? 28. Haftamdayım ikizlere gebeyim. Kasılmalarım çok çok fazla olduğu için erken Doğum riskim var. Şeker yüklemesinde Şekerim çıkmadığı halde, doktorum şüphelendi evde ölçüm yapıyorum ve yüksek çıkıyor. gebelik şekeri olanlar ne yiyip ne yememek lazım. Tatlı krizleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz?