tazeanneck evet canım nst odasında bağlanıyor ama sancı çekenler oluyor mesela benden önde iki kişi doğurdu öyle bi bagırdılar ki ben ağladım dedim yapamıycam bu ne n’oluyo diye ama hiçte zor olmadı çok kolaydı 2 kere ıkınırken bağırdım o kadar doğru zamanda doktorun dediği zaman ıkınırsan son kolay oluyor bak seni doğum hikayeme etiketliyorum 😊