tazeanneck Kızlar aklıma takılan bir şey var devlette doğum yapacaklar sancılarını sancı odalarında çekiyorlar ya özel hastaneler de öyle bir sancı odası vs yok dimi yani sancılarımızı kendi odamızda çekiyoruz dimi ?
Deletedmom128 tazeanneck Sancı odası vardı benim hastanede ben orda çektim. Doğumhanenin yanındaydı. 9 da odaya aldılar 12.42 de doğurdum 😊
tazeanneck Taneminci peki nst falan bağlayacakları zaman oda odada mı oluyor yoksa her nst girişinde nst çekilen yere mi gidiyoruz o konuda bir bilgin var mı acaba canım
tazeanneck Deletedmom277 bütün her şeyi orda çektin dimi canım yanında eşin falan da istediğin kişiler durabiliyor sınır yok
tazeanneck Deletedmom277 iyi bari benim hastane de öyledir herhalde bende istemiyorum ayrı bir yerde durmayı
tazeanneck Deletedmom128 özel miydi canım seninde ben odamda olmak istiyorum ayrı bi odada yalnız olmak istemiyorum
tazeanneck Deletedmom128 sancı odasında değil de kendi odan da kalmana müsade etmediler mi canım yani bizim hastane de de öyle bir şey varsa odamda kalamam mı bende bunu merak ettim ya hastaneye de bunları nasıl sorucam bilemiyorum ya da kime soracağımı da bilemiyorum 😐
Deletedmom128 tazeanneck Kalabilirsiniz bence canım. Ben o ara sancı çekiyordum hiç odaya gideyim demek gelmedi aklıma .
tazeanneck Deletedmom128 yani sonuçta böyle imkanımız olmayacaksa özelde boşuna mı doğum yapıcaz gideriz devlette doğururuz orda da öyleymiş zaten
tazeanneck Melisesila iyi bari canım ya zaten mantıklı olanda o ama yine de dedim acaba böyle bi şey olabilir mi diye merak ettim
ATC tazeanneck evet canım sancını odanda çekşyosun ama nst ye bağlanmaya ve alttan muayeneye başka odaya çağırıyorlar
tazeanneck ATC anladım canım ben kontrole gittiğimde onu bi öğreneyim ama kime soracağımı bilemiyorum doktor vs bilir mi acaba ya da ödemeyi alan kişiye sorsam diyorum ama oda bilmeyebilir
ATC tazeanneck doktorun asistanına sor bence canım ya da nst odasındaki hemşirelere ikiside bilir inşallah odanda bağlanırsın sen çünkü bazı doğum yapanların sesleri korkutabiliyor 🤦🏻♀️