Glbyzilkm Hacer67 banada erken dogum riski var dedi aynıyız bakalım kimin bebiş daha aceleci 😂🙏saglıkla zamanında gelirler inşallah ama ben hâlâ 38 39 40 haftalarımı goreyim diye dua ediyorum inş bekler
Glbyzilkm AlininAysesii sizede ciger geliştirici igne yaptılarmı bende btsde çıkan sancılardan dolayı 35.2 de bir gün hastanede yattım igne yaptılar erken dogum olursa cigerleri tam gelişsin diye
AlininAysesii Glbyzilkm Canım ben 36+1’de yatış yaptım hastaneye, 35’e kadar ciğer geliştirici iğne vuruluyor diye biliyorum, bana yapılmadı iğne.