Hacer67 Nasıl gidiyor bu haftanız sezaryan olanlar nezamana gün verildi acaba size benim çok ağrılarım var resmen çatım dan çıkacak gibi hissediyorum kasılmam bel agrım çok var Bide bu hafta da kaç kilo bebişleriniz
Duru42 Hacer67 24 mayısa gün verdi doktorum hafif agrılarım cıktığı için 38+1 de alacak kilosu 3250 gr sağlıkla doğsun bebişlerimiz
Yasemincifci Hacer67 henüz kontrole gitmedim canım benimde kasılmam var arada belimden ağrı giriyor bide sık sık tuvalete cıkıyrm bebek baskı yaptıgı için sizinkinin kilosu kac
ddmnrdgn Hacer67 önümüzdeki hafta gün planlaması yapacağız sezaryen için. Benim çok ağrım var sol kasığımda özellikle ama doktor bebek iyi olduğu sürece benim ağrılarımı pek sallamıyor :) gece uykularım da çok sıkıntılı olmaya başladı. Artık doğsa da rahatlasam diyorum
mavi_8 36 haftalıkken gelişimini tamamlamış olmuyor mu bebek? 9 aylık hesap 36 ya tekabül etmiyor mu?
Glbyzilkm Hacer67 banada erken dogum riski var dedi aynıyız bakalım kimin bebiş daha aceleci 😂🙏saglıkla zamanında gelirler inşallah ama ben hâlâ 38 39 40 haftalarımı goreyim diye dua ediyorum inş bekler
Hacer67 AlininAysesii canım bende yattım ilaç tedavi yok serum yok bitek nts ile kontrol ediyo diye bende 3 gün sonunda çıktım 10 yatırcam demişti
Glbyzilkm AlininAysesii sizede ciger geliştirici igne yaptılarmı bende btsde çıkan sancılardan dolayı 35.2 de bir gün hastanede yattım igne yaptılar erken dogum olursa cigerleri tam gelişsin diye
AlininAysesii Hacer67 Ben de 1 gün boyunca sancım çıkmayınca çıkış yaptım kendi istediğimle bakalım 1 hafta daha bekleyecek mi benim sabırsız kızım 🤦🏼♀️
AlininAysesii Sewo dün akşam çıkış yaptım artık dayanamadım, sancım da çıkmadı son gün. İlaç tedavisi falan vermediler canım son ayda olduğum için mi acaba? Şu an iyiyim çok şükür
Ayzz 36+3 haftaya kontrolumuzde gün verecek sanırım 27 Mayıs ama biraz daha dayanabilirsrk 1 haziran da olabilir
Skrnshn834 Atarlianne Abla merhaba bende anksiyete stres var ve nefes açlığı yaşıyorum bebeğim 36+3 haftalık çok zorlanıyorum her an nefessiz kalacak gibiyim
Atarlianne Skrnshn834 o ilk oglumda bende olmuştu. Stresten üşütmeden olabiliyo.. temiz havaua çık ve stres yapmamaya çalış. Ben nefessizlikten yatamıyodum çok kötüydüm..
Oguzkagan65 Hacer67 canım bende çıkacak gibi hissediyorum bel ağrısı ve kalça ağrısı bende de var doktorum bayram tatiline gideceği için ayın 30 unda suni sancı denicez bebek 36+0 da 3000 kilo olmuştu