sumos yaptırıyorum yaptırmaya da devam edeceğim. Daha sonra vah tüh demek, küçük masum bebeklerin hakkını yemek istemiyorum. Tanıdığınızın bebeği sağlıklıymış. Allah daim etsin fakat daha sonra bir şey olmayacağı garanti mi? Benimde kayınvalidem bir oğluna yaptırmamış aşıları. Gencecik adam verem olmuş. Buyrun bu da örnek olsun öyleyse.