sumos hepatit b ve k vitamini yapıyorlar ilk doğduğunda. Biri sarılık diğeri de k vitamini ise kanaması olmaması için yapılır. İki aşıda çok önemlidir. Aşıya karşı bu kadar ön yargılı olmayın. Tanıdığınızın başına kötü bir hadise gelmiş. Eğer dediğiniz gibi aşıdansa, bunun hesabı hastane yönetimine sorulmalıydı.