clmmmmm canım ben de aşılamalar,tüp bebekler yok dış gebelik yok rahim inceliği bir sürü engelle karşılaştım ama şimdi 28. haftamıza girdik kızımla.Önceki tedavilerimde devamlı tedaviye odaklanıyordum.O kadar stresli ve takıntılı hale gelmiştim ki her işim ters gitti.Sonra bıraktım düşünmeyi.Üni sınavına hazırlandım tekrar.Yıllardır istediğim bir şeydi.Kazandım istediğim bölümü,yerleştim.İlk dönem gittim tekrar tüp bebek merkezine.Transfer oldu.Hiç yatmadım.5. gündü galiba bir eğlencede kalktım oynadım.Zaten okula da gidiyordum.Umursamadım yani doğru düzgün.Gitti,o tuttu.🙏🏻 Uzun lafın kısası;stres hep söyleniyor ama acayip etkiliyor.Bir diğeri rabbimin benim için doğru zaman diye tayin etttiği an bu zamanmış.O sayede hayallerime kavuştum.Benim için başka planları varmış.Önceki çırpınışlarımın sonuçsuz kalması bu yüzdenmiş.Bunlara İnan.Şimdi önümüz yaz;biraz dinlen,rahatla,spor yap.Kendine mümkünse bir hobi vs bul.Donmuş embriyo ile kaldım ben bu arada önceki tedavilerimden olan.Sizin var mı şu an kalan dönmüş embriyonuz?