Mom72626 gmzgkmn beşik anne yanı mı canım ? İnstagramdan ekle istersen deniizozmen oradan atayım sana
Hs20 Ysmnkrcy sende bendensin canim bende daha bisey almadim alanlari gordukce galiba ben galeseizim deyip deyip duruyorum gerci calisiyorum cok cikamiyorum ama 😊😊😊😊
Misafirim Canoglumbenm hastanede giyecegim terlik dışında hepsini bitirdim şükür eksiksiz olarak herseyim tam
Camlicagizem Sayıyla aldıklarımız bizimde 😂🙈 kendi ördüklerim dahil 4 battaniye,7-8 parça kıyafet, 3’lü takım, sanırım başkada bişey Yok vah bana vahlar bana😂😂
eda19 Yatak odası takımı hszır,anne yanı hazır,bebek kıyafetlerı bebege aiy. Örtüydu battanıyeydı hazır, lohusalımlsrımı aldım.oyun halısı,bebek travel hazır. Banyo takımı hazır.Sadece lohusa terlıgı alıcagım taç.deprnd gıbı emzırme sutyenı fılan faso kaldı. emzık fılan ufak seylerde cıktıkca alıncak seyler bitti cok sukur ♥️🔆
Camlicagizem Canoglumbenm Kendimi öyle teselli ediyorum bende artık ama her ihtimali düşünmek gerekirse ALLAH KORUSUN erken Doğum olsa çoçuğa ne giydirecem acaba😂😂🙈
Canoglumbenm Camlicagizem ay o değil 😂 ben kıyafetleri aldım yıkasam mı ütülesem mi derdine düştüm erken doğum olursa kafası yaşıyorum şuan 😂😂😂
Camlicagizem Canoglumbenm Hepimizde var demekki o korku😂😂 Sağ Salim vaktinde bi avazda kurtulalım inşallah hepimiz🙏🏼