Sevim43 Reykzy inşallah canım birde suyumda hafif çoğalma olmuştu şükür o düzelmiş enfeksiyon var idrarda birde 🤦🏼♀️ Birde çok gebelik şekeri , tiroid valla yok yok maşallah bende bissürü ilaç kullanıcagım şimdi 😕 Birde hafif aşagıya dönmüş dedi
Reykzy Sevim43 bol su iç hepsinin çözümü o çünkü hareket kısıtlı olınca mecbur başka bişey yapamıyosun allah kolaylık versin hepimize
Cisel Sevim43 kasilmalari nasil anlayacagiz? ya da ne boyutta olmali doktora gitmek icin? Benim karnimda arada bir sertlesme vs oluyor ama ne oldugunu anlamadigim icin doktora sormadim hic.
Atarlianne AlininAysesii bende de kasılma başladı canım. Dogum olursa erken mi olur. Gidiyim mi hastaneye.. sancıyı bekleyim mi kararsızım..
AlininAysesii Atarlianne Hayır erken daha bana 2 günlük bi tedavi uyguladılar kasılmaları dindirmek için, mutlaka git hastaneye. Benim kasılmam vardı ama açıklığım falan hiç yoktu mesela, bebek strese girer bi şey olur ne bileyim git hastaneye mutlaka
AlininAysesii Lavinia1924 O ben de 30’dan beri oluyor maalesef sabahlara kadar bacak ağrılarından uyuyamıyorum. Bi süre yatakta oturup sonra tekrar yatıyorum bacağım ağrıyana kadar 😂😂😂 allah yardımcımız olsun inşallah, 36. hafta çıktıktan sonra gelsin artık dikkat etmicem
Atarlianne AlininAysesii gece çogalıyo nedense. Perşembe kontrolüm var o zaman bakarlar artık. 36. Haftada açılma varmi diye bakıyolar mı..
Atarlianne AlininAysesii sancıyı dogumu tetikliyo diyolar alttan bakmaları. Bi daha ki hafta baksalar daha iyi aslında..
Lavinia1924 Atarlianne canım bana ağrıdan dolayı gittiğimde 34 te baktılar öyle kötü bisey olmadı çok sukur
Lavinia1924 Atarlianne korkma canım vajinal muayene olduysan daha önce onun gibi oluyo aynı 😊 bende korkuyodum tırsiyodum ama hiç öyle anlatıldığı gibi değil yani kişiden kişiye de değişir ama benim acimadi yani kanama vs. Biseyde olmadı
Kestane 34+1 de aynısını yaşadım kontrole gitnkstim sancim cikti yatis yapip ciğer geliştiri yaptılar 37+0 oldum bebis hala duruyor :)
Glbyzilkm AlininAysesii benimde 36.2 bugün benimde var kasılma mı sancımı tam anlamıyorum belimdede çok agrı var
AlininAysesii Glbyzilkm Kasılmalardan ötürü bebek strese girebilir falan dediler bana, sonradan düzenli bi hal almıştı benim sancınlarım ayrıca, bi doktora git