Birkalpdaha benimde düşük riskim var defalarca hastanede yattım sıcak duş asla önermedi doktorlar leken geldiği zaman duşu bile önermiyorlar leken kesildikten üç gün sonra anca duş alabilirsin demişlerdi. Saçlarımı yıkıyordum hergün ama duşu haftada bir almaya gayret gösteriyordum yenile 16 haftalık olduk üç dört güne bir almaya başladım. Rahim ağzının acılmasına sebep olurmuş. Alırkende oturarak degil ayakta al canım duşunu.