aydaks Eagle564 canım daha küçüm 13 haftalık ben cok gittim uzun yola birsey olmadı buralarda kafanı karıstırma doktoruna danıs ve git
Mayasey Eagle564 2.tremester genelde hamileliğin en rahat dönemidir. Hem artık o ilk 3 ay tehlikeleri yok hem de son 3 ay erken doğum riski yok. Gerekli tedbirleri alarak, ve tabiki doktorunuza danışarak çıkın tatile.. İyi gelir
Htckrt Ben hamileliğim 7.-13. Ve 28. haftasında da 4 saatlik yola çıktım. Bi sorun olmadı şükür 🙏🏻 bayramda ailemin yanına gitmek istiyorum ama 34.haftamda olcam bir de yol 9 saat sürüyor. Sadece ondan korkuyorum
Rabia411 Eagle564 korkma yolculuk yapıp hiç bişey olmayan çok benim başıma gelen bu sadece çıkınca sık sık mola ver ayaklarını uzat biiey olmaz
Rabia411 Modies merabaaaa sen hep bana tercüman oluyosun ☺️ beniöde ilk gebeliğimde yolculuktan aonra kanamam başladı ve kaybettim pıhtılaşmam varmış heralde yolculuk tetikledi
Rabia411 Modies iyiyim 3. Cüye hamileyim bin şükür dediğiniz gibi tsh için doktora gidicem Rabbim bunu bağışlasın bize🤲