Eagle564 bişi olmaz ya çıkarsın. Yine doktoruna sor tabi bir tehlike yoksa..
Kendi arabanızla gidiyorsanız mola verin sık sık.. Sen Bi dolaş mola yerinde.. Bana doktorum öyle söylemişti 20 haftalık falandı o zaman.. Varis çorabı da demişti ama ben onu giymedim.
Ama toplu taşıma araçları zorlayabilir ben hiç cesaret edemedim ona