Usta92 Selyil allaha şükür sanki hamile değülmişim gibi ne bulantı ne birşey yok şükür sadece uyuyamıyorum uyku sorunum var ama evlendikten sonra oldu bende heralde evi yadırgıyorum hala 😞
Kbrs Mrb folik asit ne kullnıyorsunuz 7 haftadan sonra bir ay sonra gel diyorlar acaba arada yine gitmek gerekir mi
Minikbebek Nbt life folidays kullanıyorum çok güzel hamileligimden beri kullaniyorum zaten içinde 90 tane var tam 3 ay gidiyor