Benim de Doğum Eylül 13te görünüyor. Bugün 10+5 haftalığız. 10+2 de doktorum cinsiyetine %80 erkek dedi. İlk defa bu kadar erken söylendiğini duydum🤔☺ İnsanlar bazen 20 de bile öğrenemiyor. Hiç bu kadar erken cinsiyet öğrenen yada öğrenip doğru olan var mı? 🙄