Mesude26 Selyil erken yada geç gelmezse bebişimiz aynı gün doğum yapcaz allahın izniyle canım bizde 10+5 olduk bugün 😊😘
Mesude26 Taila google dan hamilelik hesaplama yazarsan ve ordan hesaplarsan daha ne çıkıyo doğum tarihi canım ben ilk zaman ordan hesapladım sonra ebe dedi tahmini şu zaman doğcak diye internettekiyle aynı tarihti 😊
Selyil Mesude26 benimde iyi gidior grip baslangici var cok oksuruyorum bebege bisey olcak diye korkuyom icime sıkıntı girdi 😯
DuyguAlalm Seeda ben de aynı durumdayım, evde mutfağın önünden geçerken dahi öğürmeye başlıyorum. Doktor 16.haftada hepsi kesilecek bıçak gibi dedi. Daha 1 ay var, inşallah bir an önce atlatırız 🙁❤
DuyguAlalm Haticekckylmz Ben de aynı şekilde öğle uyanıyorum, inanılmaz bir yorgunluk hissediyorum biraz hareket edince.
Seeda DuruMelek allah yardımcınız olsun ben çalışmıyorum allahtan çalışsaydım ne yapardım hiç düşünemiyorum. Bile 🤦♀️
DuyguAlalm Bizim de 18 Eylül... Adet tarhimin ilk günü 1 Aralık, ama doktor 1 hafta sonrasını baz alıcaz dedi, ultrasonla baktıktan sonra. Benim de haftalar günler karıştı biraz 🙁
gizem3443 kızlar bende 29 eylul insallah. suan 7 +3 ama hafif kasiklarima agri giriyor bazen bole bisi yasayan varmi korkiyorum
Mesude26 Selyil bişey olmaz canım merak etme bende gribi yakın atlattım bitki çayı kesinlikle içme sadece vitamin topla portakal yada portakal suyu mandalina falan ye öksürüğün içinde içebilirsen pekmezli suyla karabiber kaşırımını iç içemezsen balla karabiberi karıştır bir iki tatlı kaşığı ye öksürüğün kesilir arada sırada büyük bi su bardağının içine su doldur bir kaç limon parçası at onu içmeye çalış vücudu dirençli tutuyo kandaki mikrobu yok ediyo ben arada yapıyorum sanada tavsiye ederim 😊
Selyil Mesude26 ay cok sagol canim bende şimdi mineralli suya limon sıktım oksurmekten karnim agrio 😓
Merveali17 Seeda Sağolun bugün yine çok kötüyüm 1 kere kustum bulantım hep var ama yinede takıyorum işte
Mesude26 Selyil dediğim gibi o karışımı uygula tatlım hemen keser öksürüğünü bi kere içtin mi yada yedin mi anında kesildiğini sende fark edeceksin şimdiden çok geçmiş olsun ben karışımı kullanımıyorum karabibere alerjim olduğu için direk vitaminle gribi geçirdim ben 😘
Mesude26 Selyil bide her aklına geldiğinde ayaklarının altına sıcak su uygula her ağrıya iyi geliyo hem soğuk geçirmez üşüttüğümüz zaman ilk hastalığı ayaklarımızdan kaparız 😊