Asl_th Sizin hesabınıza göre 6+3 doğrumudur (yaklaşık 3 hafta önce yani) 😊 Şakın yanlış anlamayın ayrıntılı soruyorum diye bizim biraz geriden geliyor duyamadım kalp atışını o yüzden sordum 🙃 Keyifli hamilelikler
Merveali17 Seeda Taktığım ilk gün kustum ama diğer günler hiç kusmadım tabiki bulantım hala var hele işhatsızlık çok fena evde resmen kıvranıyorum. Ben birde zofran 4 mg kullanıyorum sabah akşam buna rağmen bu kadar toparlayabildim bu süreç geçsin artık çok yoruldum
Mira34 Selyil Teşekkür ederim kuzum dinleniyorun bu gün bol bol ama kasık ve karın ağrılarımın geçmesi normal mi 8. Haftada 🙂
Tiredmother Kızlar 6+2 benim şu ana kadar iki kez kahverengi akıntım oldu sizce normal bişey mi bu? Keseyi gördük yarın kalp atışı için gidicez inşallah ama endişelendim şimdi 🤦🏻♀️
Selyil Mira34 o his bendede cok oluyor estafirullah de habire bende arada kafayi yicek kadar endise ediorum rabbim korusun evlatlarimizi😘😘
Yas35 Ben de 8+1...3 haftadır raporluydum.Düşuk tehlikem var. Buģun işe başladım ve çok şıddetli bel ağrım oldu.çok korktum. İşyeri de sıkıntılı rapor almak istemiyorum fakat bel ağrısı sizce tehĺıkeli olabilir mi sizlerden bel ağrısı yaşayan oldu mu
Eminesgt Selyil bizim de eylül sonu gibi ama benim tahminim henü doktor kontrolune gitmedik yeni öğrendim hamileliğimi tahminen 5+2 yiz😊