Aysingeldiislerdegisti ay hiç sormayın ama annem ısrarla Vera demeyeceğini söyleyince mecbur ikinci isim bırakacağım ,Doğumdan sonra çalışmam lazım ve kısmetse annem bakacak çocuğa ,birde beni tehdit etti Vera bırakırsan ben bakmam diye (tabiki onu sadece espri yaptı )😂😂😂annem cok anlayışlıdır ,hayatta hiçbirşeye karışmaz ,Vera ismiyle ilgili sebebi farklı ve kendince haklı o yüzden ilk defa birşey rica ettiğinden kırmak istemiyorum.