GizemBurak Hsrtm hep kendimi motive edyrm 1 ay once arkDsmda oldu ben dgrdysem sen hayli hayli dogurusn dio
istkizannesi Merveyazici spinalde sırtınızda katater bırakılmaz. Uyuşma hemen sağlanır ve üç dört saatte geçer. Epiduralde uyuşmanın başlaması yarım saati bulur ve sırtınızda katater bırakılır. Ağrı olduğunda o kataterden ilaç verilir. Spinalde ise serumla veya iğne ile ağrı kontrolü sağlanır👍🏼
istkizannesi Merveyazici canım bu konuda yorum yapamıyorum ama çok büyük oranda spinal tercih ediliyor. Etrafımda da olanlar hep spinal oldu,sıkıntı yaşamadılar diyebilirim
Chan melekbulbul Biraz şiddetli bir adet ağrısı gibiydi, odaya gelince ağrı kesici yaptılar, bir daha da dikiş yerlerimde harekete bağlı sızlama dışında bir ağrı yaşamadım, ameliyathane de ayıldım ve odama bilincim açık girdim 😊
Merveee277 melekbulbul ben spinal oldum çok rahattı bence genel olma uyanma aşaması hepsinden kötü diye düşüyorum. Bel ağrım hiç olmadı biraz omzum ağrıdı narkozu atmak için bol kahve içtim ve yastığı yükseltip yattım.
Tubakrts Spinal iğnesi o kadar ince kiii sinek ısırığı gibi hiç korkma canım. Epidural biraz daha hissediliyor biraz daha kalın