FSCMK Menis21 banada oluyordu o zmn bebek büyüdükçe geçiyor onu sordum doktora bol su iç yürü hareket et dedi
FSCMK Gizemuhsinn sevindim canım daha yeni elimi dümdüz açamadım kaldı öylece biraz masaj yaptım o iyi geldi
AsilveAnnesi FSCMK benim de sol elim uyusuyor bazen elektrik çarpıyor bazen gece siddetli ağrıyla uyaniyorum karpal tünel sendromu ama biraz erken baslamis sizin doktorunuza bildirin.
Zehra2 Mağnezyumu mutlaka al ben onu düzenli kullanınca geçti gerçekten çok önemliymiş iki gün içmesem kramplar uyuşmaşmalar hemen başlıyor ben magnorom diye bi ilaç kullanıyorum
MerveAvc FSCMK genelde uykuda uyuşuyordu şimdi sabahları kalktığımda şişmiş gibi oluyor aynı şekilde ayaklarımın altı da yürürken acıyor😞