momof3 yaklaşımım son derece normaldi bence🤔 süreç buralara getirdi. Karşımdakinin hamile bir kadın ve bi anne adayı olduğunu düşündükçe daha çok yadırgıyorum zaten tepkimin sebebi de budur. Beğenmiyosan yazma diyerek olumsuz eleştirilere kapatamaz postu. Herkes olumlu eleştiri yapmak zorunda değil