1ogrencianne insanların sorduğu sorular seviyesini belirliyor olabilir. Ama ne siz ne de ben insanların seviyesini yargılama hakkına sahip değiliz. Ben arkadaşa haksız ya da haklı demiyorum. Ne gerek var şu güzel günlerde kalp kırmaya? Komik mi geldi, gül geç. Herkes aynı şartlarda aynı ortamlarda büyümüyor, öğrenmiyor. Bu sebepten kimse kimsenin seviyesini yargılayamaz bu kimsenin haddine değildir.