Oznur07 kürtaj sonrası 2-3 kez aralıklı zamanlarda kan testi yaptırmış olmanız lazımdı hamilelik değerinin düşmesi lazım doktorunuz söylemedi mi ? Bende oldum önce değer düştü sıfırlandı adet gördüm üstüne hemen kaldım.yoksa kendiniZi hamile sanabilirsiniz benim gibi 😂😂