Oznur07 Herkese merhabalar kizlar 40 gun once kürtaj oldum hala adet olmadim dun aksam test yapdim bisey cikmadi cikmayinca bende cope attim sabah bi bakdim ikinci cizgi cok hafif cikmis sizce hamilemiyimdir lutfen cevap verin 😏
Bejna Oznur07 Hamile olabilirsin canım çünkü bendede ikinci çizgi geç çıkmıştı bebek daha küçükse o çizgi geç beliriyor. Bir kaç gün bekle birdaha yap. Sabırsızlanıyorsanda doktora git kan testi yap bence
MinikMucizem42 Oznur07 ben kurtaj olduktan 2 aysonra hala hcg sifirlanmamisti birden dusmuyomus o deger.bi doktora git muayene ol kan ver.adet olman lazimdi tam 1 ay sonra olmustum ben
uras Oznur07 canim bende kasım da kurtaj oldum ben 54 gün sonra adet olmuştum doktorum 60 güne kadar olmaman normal dedi.bende senin gibi suphelendim 40 günden sonra evde test yaptım çok cok az belirginlik vardı oda gebelik hormonun daha bitmediği icinmis sonra kanda baktirdim kesin olması için gebelik çıkmadı.doktorum bana 3 ay bebek düşünmeyin demişti şükür bu ay doldu insallah bundan sonra rabbim tekrardan nasip eder sana da hepimize.hemen hamile kalan çok var tabi ama doktorun ne dediyse ona göre hareket et bence canim çünkü rahim toplanması gerekli ben ilk adetimde sancidan çok rahmin içinde acı vardı hissediyordum iyileşmesi lazım bence senin de en azindan bir adet bekle
Sonsuzluk Oznur07 Yok canım ben test yapmadım daha doğrusu cesaret edemedim😖benim de bi tek bel ve göğüs ağrım çok bakalım rabbim bu kez sevindirsin bizi insallh😔
Oznur07 uras iki yildir ugrasiyorum cocuk icinhic bir sorun yokken olmuyor iki defa asilama denedim ikincisinde tuttu ama oda kalbi kurdu 40 gun bekleyince adette gelmeyince test yapim dedim cok heveslendim gorunce doktorum uc ay bekle demedi hemen asilama yapariz istersen demisdi ins gerek kalmadan hamile kalmis olurum allah isteyen herkese nasip etsin cok zor isteyipde olmamasi hayal kirikligi cok zor 😏
uras Oznur07 öyle canim evlat bambaşka birşey benim bi tane oglum var ikinciyi bu kadar istiyorum seni tahmin edebiliyorum insallah rabbim bu kadar verdiyse yine verecektir canim hiç hamile kalamayalarda var o yönden şansın var bence kan sulandirici başladık biz benimde kalbi durdu hamile kalinca iğneyle devam edecekmisim belki kullanmadiysan bi dahakine baslatacaktir senin doktoru nda.Allahim sana da tattirsin evlat sevgisini insallah hamilesindir
Secils Kizlar bende yeni kurtaj oldum psikolik olarak etkiliyor korku ataklar gecirtiyor sizdede oluyormu
Oznur07 Secils bende ilk zamanlar cok agliyordum zaman herseyin ilaci umarim bir an once kendinize gelirsiniz allah yardimciniz olsun
Azra Bende 2 ay once dusuk yaptim , benim duyduguma gore ya 3 ay yada 6 ay beklemek gerekiyomus, ama hemen hamile kalanlarda var , insallah bizde tez zamanda hamile kaliriz
Oznur07 Azra beklemek en dogrusu aslinda rahim icin ama ben uzun suredir sahip olmak istedigim icin beklemek istemedim korunmuyorum ama adet olmadan da tekrar kalan varmi merak ediyorum