NejlaSrc Konyalı arkadaşlar hamileliğimin başından beri özel selçuklu hastanesi Nil hanıma gidiyodum bu gün hastanenin battığını ve hasta kabul etmediğini öğrendim şu anda 37 haftalık hamileyim benim gibi bu hastaneye giden bu haftalarda olan var mı ne yapmayı düşünüyorsunuz😔
Btl42 NejlaSrc bennnn maalesef ben de bugüb öğrendim ve çok sinirlendik 38 haftalık hamileyim büyükşehir hastanesinde ayşe gönençe gitçem hemen çok doktor aradım onu söylediler sen napcaksın
Btl42 NejlaSrc cnm bide sezaryan mı normal mi senin benim her an olabilirde olmayabilirde napcaz biz ya 😔😔
NejlaSrc Htc223 aradım cnm nil hanımla da görüştüm nil hanım bir aya kadar medicana ya geçiyomuş hastanenin ne olacağı konusunda bi fikri yok satılmış hastane dediler
Htc223 NejlaSrc hastaneyi aradım devam ediyor dediler bu ay burda olucakmış kesin bazı skıntılar vardı geçicek inş diolar😊
NejlaSrc Btl42 bende medova hastanesi fuat demire gitçem pazartesi onu çok met ettiler büyükşehirin fiyatları nasıl sordunmu
Merve3 Bende ozel buyuksehire gidiorum hacer yavsana gayet memnunum detayli ultrasona ne kadar vermistiniz siz selcukda acaba
HappyUmm Merve3 hacer hanıma sezeryan yanlısı diyorlar doğru mudur ? Birde doğumdan sonra tekli özel odada mı kalınıyor bilgin var mı ?
Merve3 Btl42 ben gayet memnunum hastanedende doktorumdanda ama dogumhanryi gormedim yengemde orda yapti gayet memnun kaldi
NejlaSrc Htc223 doktor ordaymış ama ebeler falan hep gitmiş dediler bende böyle bi ortamda cesaret edemedim doğum için
Sultansare NejlaSrc ben de Fuat beyin hastasıyım 20 mayısta sezaryenle doğum yapıncam inşallah canım çok memnunum
NejlaSrc Sultansare hastanenin fiyatlar nasıl bilgi aldın mı birde hastane nasıl ben hiç gitmedim ilk defa gitçem
Sultansare NejlaSrc muayene 110 lira doğum ücreti de 1 gece özel oda dahil 2100 lira canım ben çok memnunum hastane çok güzel