ayssmtt bana da doktorum evomere catlak kremini önermişti bitkisel olduğu için, 16. Haftadan beri gün aşırı kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı. Bi taraftan da bu durum genetik olabilir diye düşünüyorum. Benim de göğüslerde kaşıntı oluyor, bu kremi sürünce rahatlıyorum