ayssmtt Kızlar benim karnım çok şiddetli kaşınıyor 30. Haftam ve yavaş yavaş yırtılmaya başladı. Sürekli kolonya kullanıyorum doktora sordum dayancan ona dedi ve bisey yazmadı. Badem yağı öneriyorlar ama kimisinde faydası olmuyormus bu blog altına fikir ve önerilerinizi yazarmisiniz. Sizce en faydalı hangisi ? Şimdiden teşekkürler 😊
brldmr ayssmtt catlk nasıl gorunuyor nasıl anlsılır bende bir iki tane tırnakla cizmiş gibi cizgi var bunlar catlak mı acaba 🧐
Uykusuz06 ayssmtt öncelikle geçmiş olsun diyeyim. Ben henüz 30 lara gelmedim çatlak da başlamadı ama doktorumu görüyorum çatlak durumu olan hamilelere hindistan cevizi yağı öneriyor hep. Ben de kullanmayı düşünüyorum. İnşallah bir fikir olur size de. Sevgiler
Mucizeemm ayssmtt badem yağı bildiğim kadarıyla tüylenme yapıyor. Ben herşeyi kullandım canım ama çatlak oluştu bence genle alakalı bisey 😏
Kbra42 ayssmtt badem yağı tüylenme yapıyormuş sakin kullanmayın .Hindistan cevizi yağı öneriyorlar ben freiöl marka çatlak yağı kullanıyorum 12.haftadan beri çok memnunum sürekli nemli tutuyor 32 deyim şu ana kadar şükür çatlak oluşmadı
R_Arslan brldmr evet catlak😢 25.haftamdayim ufak ufak baslamislar cok uzuldum yaaa kiloyu degil de catlagi cok taktim
ayssmtt brldmr vazelin de dediler ama kasıntım 3 gündür olduğu icin kullanmadım henüz denediniz mi vazelini
brldmr ayssmtt ben mustela , bio oil, hindistan cevizi yagı, bebe yagı kullandım her gun bunların hepsini surdum ama catladım ki ailemde de yok. ikiz bebekler karnım cok buyuk ondan herhalde. memnundum aslında kullandıklarımdan.
Kbra42 ayssmtt evet kasintim olmuyor sabah akşam kullanıyordum karnım büyüdükçe sabah öğle akşam kullanmaya başladım .gebelikte cilt kuruyor geriliyor sürekli nemli tutmaya calisin
Htckrt Zeytinyağı kakao yağı sürüyorum sabah akşam ama çatladım maalesef:( bir ton kremler var piyasada ama genetik olduğunu düşünüyorum😒 doğumdan sonra çatlaklar için ne iyi gelir onu araştırıyorum artık
ayssmtt Htckrt hepimizin tek sorunu dogum sonrası çatlak gidermek ama dediğiniz gibi bi dünya krem içinde hangisi faydalı hangisi faydasız belli değil maalesef 🤨
tubitoz Ben hamileligimin 4. Ayından itibaren lierac krem ve bildiğimiz bebe yağı kullandım. Lierac bittikten sonra almadım ama bebe yağını her duştan sonra yatmadan önce sabah uyanınca her kasintida kullandım hiç de catlamadim şükür. Biraz da genetik sanırım